انواع آهن قراضه

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع آهن قراضه آشنا کنیم. برای جداسازی انواع فلزات از روش ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود، به عنوان مثال آهنربا به دلیل خاصیت مغناطیسی، فلزات آهنی را جذب می کند.

پس از جدا شدن، فلز به مرکز بازیافت تخصصی منتقل می شود و در آنجا پردازش می شود. ضایعات فلزی اغلب از طریق ذوب آن به مواد فلزی جدید تبدیل می‌شوند. اگر می خواهید بیشتر با انواع آهن قراضه آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید تفاوت ضایعات و زایدات.

انواع آهن قراضه چیست؟

بازیافت ضایعات فلزات می تواند برای برخی کمی گیج کننده باشد، به خصوص زمانی که دانش کمی در مورد فلزات دارید. انواع مختلفی از طبقه بندی ها، درجه ها و انواع فلزات قراضه وجود دارد که اگر تازه شروع به کار کرده اید می توانند کار را آسان تر کنند.

در حالی که همه چیز نامربوط به نظر می رسد، مهم است که بدانید با چه نوع فلزی سروکار دارید تا پایه ای قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

چه در حال ساخت سازه ای از ضایعات فلزی بازیافتی باشید یا صرفاً سعی کنید مقداری ضایعات را برای پول نقد اضافی بازیافت کنید، دانستن طبقه بندی ضایعات فلزی در نهایت به توسعه کسب و کارتان کمک می کند.

اگرچه ضایعات فلزی اغلب به عنوان ضایعات در نظر گرفته می شود، اما هنوز هم یک محصول با ارزش و یک کالای محبوب برای همه صنایع است.

با این حال، قبل از شروع بازیافت، ضروری است که طبقه بندی های مختلف را درک کنید. بنابراین انواع آهن قراضه به این صورت دسته بندی می شود.

انواع ضایعات فلزی

 

انواع ضایعات فلزی

انواع ضایعات فلزی

تقریباً هزاران مدل از آن وجود دارد که به طبقه‌بندی‌های ریز خرد می‌رسیم. هنگامی که انواع ضایعات فلزی را که با آن سروکار دارید می شناسید، راحت تر می توانید بدانید که با آن چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید، معمولاً در کجا یافت می شود و چه چیزی می تواند به همراه داشته باشد ضایعات غیرفلزی.

  • آلومینیوم

آلومینیوم یکی از متداول ترین فلزات قراضه بازیافتی است. می‌توانید آلومینیوم را در قوطی‌های نوشابه، فویل‌های بسته‌بندی مواد غذایی، قاب‌های درب‌ها یا پنجره‌های طوفانی پیدا کنید.

 

 

  • برنج

 

برنج

برنج

این مورد فلز رایجی است که در داخل و اطراف خانه شما یافت می شود. می‌توانید آن را در مکان‌هایی مانند دستگیره‌های در، ظروف با روکش برنجی و چارچوب‌های تخت قدیمی‌تان پیدا کنید. انواع آهن قراضه می تواند شامل موارد قدیمی و جدید باشد.

  • کاربید

اگر ابزارهای زیادی دارید، کاربید را در بیت های ابزار یا مته ها پیدا خواهید کرد. بنابراین اگر ابزار جدیدی برای روز پدر دریافت می‌کنید یا فقط قطعات شکسته را جایگزین می‌کنید، به یاد داشته باشید که می‌توانید به جای انداختن آنها در سطل زباله، آنها را بازیافت کنید.

 

 

 

 

مس چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد؟

 

مس چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد؟

مس چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد؟

این سومین فلز پر استفاده در ساخت و ساز و تولید است. مس بسیار ارزشمند و مورد توجه است. این فلز معمولا در لوله کشی خانه، دکوراسیون اتاق نشیمن، لوازم خانگی، سینک آشپزخانه، گلدان ها و سیم کشی های الکترونیکی شما یافت می شود خریدار ضایعات کابل و سیم روکش دار.

اهن وسایل خانگی معمولی مانند قابلمه و ماهیتابه چدنی، ماشین چمن زنی، تاب در حیاط خلوت شما و نرده های آهنی به عنوان ضایعات فلزی کاملاً قابل قبول هستند. بسیاری از مبلمان فضای باز نیز معمولاً از آهن ساخته می شوند.

این به انرژی زیادی برای استخراج نیاز دارد که تولیدکنندگان ترجیح می دهند سرب بازیافتی بخرند زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. همچنین یک فلز بسیار سمی است، بنابراین هنگام دست زدن به آن از خود و محیط اطراف خود محافظت کنید.

بسیاری از خانه های قدیمی با لوله های آب سربی ساخته شده اند که باید در اسرع وقت تعویض شوند، زیرا برای سلامتی شما خطرناک هستند. این تقریباً در همه چیز استفاده می شود، از جواهرات گرفته تا هواپیما، و به همین دلیل است که بسیار ارزشمند است.

هنگامی که فلزی دارید که بسیار همه کاره است، می توانید از آن در تعدادی از پروژه ها استفاده کنید. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با انواع آهن قراضه آشنا کنیم. امروزه امیر ام دی اف تخصص بازیافت را در طول صد سال ایجاد کرده است. ما دانش بسیار خوبی در زمینه مواد، تخصص تخصصی و اشتیاق به محیط زیست داریم که همچنان به توسعه روشی کارآمدتر و دقیق تر برای بازیافت ضایعات فلزی کمک می کند.

ما همچنین مقدار زباله‌هایی را که به محل دفن زباله می‌روند به حداقل رسانده‌ایم. در حال حاضر می‌توانیم حدود 90 درصد از موادی را که جمع‌آوری می‌کنیم بازیافت کنیم. شما می توانید با شناخت انواع آهن قراضه از آن ها به شیوه ای متنوع استفاده کنید.

 

b2n

yun

Scrap Metal Types