خرید ضایعات خانگی

امروز سعی داریم شما را با خریدار ضایعات خانگی آشنا کنیم. زباله‌های خانگی که به‌عنوان زباله‌های مسکونی نیز شناخته می‌شوند، مواد دورریختنی هستند که توسط خانوارها تولید می‌شوند.

این زباله ها می توانند از زباله های غیر خطرناک و زباله های خطرناک تشکیل شوند. زباله های غیر خطرناک می تواند شامل ضایعات مواد غذایی، کاغذ، بطری ها و غیره باشد که می توانند بازیافت یا کمپوست شوند. نمونه هایی از زباله های خطرناک عبارتند از:

باتری ها و پاک کننده های خانگی. مهم است که زباله های خطرناک به شیوه ای ایمن مدیریت شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها به درستی دفع می شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود. اگر می خواهید بیشتر با خرید ضایعات خانگی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بیشتر با ضایعات خانگی آشنا شوید

 

بیشتر با ضایعات خانگی آشنا شوید

بیشتر با ضایعات خانگی آشنا شوید

میزان زباله های خانگی تولید شده توسط خانوارها بسته به عواملی مانند درآمد و سبک زندگی می تواند متفاوت باشد. طبق گزارش گلوبال نیوز، کانادا به طور متوسط سالانه 720 کیلوگرم زباله تولید می کند خریدار ضایعات کابل و سیم روکش دار.

راه‌های زیادی برای کاهش زباله‌های خانگی وجود دارد، از جمله اهدای لباس، حذف پلاستیک‌های یکبار مصرف و خرید گزینه‌های پایدار (مسواک بامبو به جای مسواک پلاستیکی).

معضل زباله های خانگی توجه روزافزون مردم را به خود معطوف می کند زیرا زباله های عظیمی که به صورت جمع آوری نشده در کنار جاده ها، زباله های خیابان ها و روی زمین قرار دارند. که باعث تهدید محیط زیست و همچنین به خطر انداختن سلامت عمومی می شود.

این زباله ها در نتیجه فعالیت های خانگی مانند نظافت، پخت و پز، تعمیر ظروف خالی، بسته بندی، استفاده زیاد از کیسه های حمل پلاستیکی تولید می شود. بسیاری از اوقات این زباله ها با زباله های زیست پزشکی بیمارستان ها و کلینیک ها مخلوط می شوند.

هیچ سیستمی برای تفکیک زباله های آلی، معدنی و قابل بازیافت در سطح خانوار وجود ندارد. جمع آوری خانه به خانه به ندرت انجام می شود سطل های جمع آوری جامعه به خوبی مدیریت نمی شوند و معمولاً چیزی بیش از زباله های باز در کنار جاده نیستند. خرید ضایعات خانگی را با ما تجربه کنید.

باید سعی کنید ضایعات خانگی را مدیریت کنید

 

باید سعی کنید ضایعات خانگی را مدیریت کنید

باید سعی کنید ضایعات خانگی را مدیریت کنید

کارگران شهرداری بیشترین آسیب را از خطر (خطر) شغلی حمل زباله می‌بینند، از بیماری‌هایی مانند مشکلات چشمی، مشکلات تنفسی، مشکلات گوارشی و پوستی رنج می‌برند.

افرادی که برای جمع آوری اقلام دور ریخته شده برای فروش از طریق ضایعات سرگردان هستند، از مشکلات سلامتی مختلفی مانند مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق ذرات، عفونت ناشی از تماس مستقیم با مواد آلوده که منجر به سردرد، اسهال، تب و سرفه و سرماخوردگی می شود، رنج می برند.

مشکل فزاینده عدم جمع آوری زباله های جامد و همچنین روش های نامناسب دفع نیز منجر به بیماری های مختلف و حتی مرگ حیوانات به ویژه گاوها، پرندگان و سگ های ولگردی می شود. که در زباله ها سرگردان و برای غذا می گردند.

این زباله ها دارای ویژگی های متفاوت و دارای عناصر سمی هستند. خرید ضایعات خانگی یکی از خدماتی است که برای شما انجام می شود بازیافت ضایعات آهن.

مدیریت نادرست ضایعات خانگی نتایج بدی به همراه دارد

 

مدیریت نادرست ضایعات خانگی نتایج بدی به همراه دارد

مدیریت نادرست ضایعات خانگی نتایج بدی به همراه دارد

این ویژگی باعث آلودگی محیط زیست می شود. بر روی بدنه های آبی تأثیر می گذارد. همچنین خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی بدنه های آبی را تغییر می دهد

زباله های جمع آوری نشده در همه جا پراکنده می شوند و از طریق رواناب به بدنه های آبی می رسند و همچنین به آب های زیرزمینی نفوذ می کنند. مواد سمی موجود در زباله ها، آب را آلوده می کند. همچنین باعث نابارور شدن خاک و کاهش بهره وری کشاورزی می شود.

به دلیل زباله های جمع آوری نشده و روش های نادرست دفع، زهکشی ها نیز مسدود می شوند که منجر به ایجاد پشه ها می شود. که در نتیجه آن بیماری های مختلفی مانند مالاریا، مرغ گینه، تب سیمی، تب دانگ و غیره ایجاد می شود و بر سلامت افراد تأثیر منفی می گذارد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با خرید ضایعات خانگی آشنا کنیم. قوانین مربوط به پسماندهای جامد شهری (مدیریت و جابجایی) که توسط دولت مرکزی تحت اختیارات قانون حفاظت از محیط زیست در سال 1986 تنظیم شده بود، قوانین از سال 2000 لازم الاجرا شدند. حتی پس از گذشت 7 سال از قوانین، کمبود شدید برنامه های سوادآموزی در زمینه مدیریت زباله و تکنیک های دفع که اکثر مردم را در مورد مدیریت زباله ناآگاه نگه می دارد.

 

b2n

yun