ضایعات را کجا بفروشیم

ضایعات را کجا بفروشیم؟ امروز قصد داریم شما را با محل فروش ضایعات آشنا کنیم. زباله محصول یا ماده ای است که دیگر برای استفاده مورد نظر خود مناسب نیست. در حالی که در اکوسیستم های طبیعی زباله (یعنی اکسیژن، دی اکسید کربن و مواد آلی مرده) به عنوان غذا یا یک واکنش دهنده استفاده می شود، مواد زائد ناشی از فعالیت های انسانی اغلب بسیار انعطاف پذیر هستند و زمان زیادی برای تجزیه شدن نیاز دارند. اگر می خواهید بیشتر با محل فروش ضایعات آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید خریدار ضایعات استیل.

ضایعات شامل چه چیزهایی می شود؟

 

ضایعات شامل چه چیزهایی می شود؟

ضایعات شامل چه چیزهایی می شود؟

بنابراین برای قانونگذاران و دولت ها، تعریف و طبقه بندی زباله بر اساس خطرات مربوط به محیط زیست و سلامت انسان به منظور ارائه مدیریت مناسب و موثر پسماند مهم است. برای تولیدکننده یا دارنده، ارزیابی اینکه آیا یک ماده ضایعاتی است یا نه، در تشخیص اینکه آیا قوانین زباله باید رعایت شود، مهم است.

تعاریف همچنین در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های زباله و همچنین در تعهدات گزارش دهی داخلی و بین المللی مرتبط هستند. زباله در اکثر کشورها تعریف شده است و به طور کلی با مفهوم دفع گره خورده است.

«ضایعات» مواد یا اشیایی هستند که به موجب مقررات قوانین ملی دفع شده یا قرار است دفع شوند یا باید دفع شوند. زباله ها مواد یا اشیایی هستند، به غیر از مواد رادیواکتیو که تحت پوشش قراردادهای بین المللی دیگر قرار دارند، که:

  • دفع می شوند یا در حال بازیافت هستند. یا ii) در نظر گرفته شده است که دفع یا بازیابی شود. یا iii) طبق مقررات قوانین ملی ملزم به دفع یا بازیابی هستند. “ضایعات” به معنای هر ماده یا شیئی است که دارنده آن را دور می اندازد یا قصد دارد یا ملزم به دور انداختن آن است.
  • ” محل فروش ضایعات بسیار واضح است. شما می توانید با قیمتی بهینه ضایعات خود را بفروشید.

منشا این ضایعات از کجاست؟

ضایعات را کجا بفروشیم؟ دو دسته اصلی زباله را می توان بر اساس قوانین و ابزارهای سیاستی متمایز ایجاد کرد: زباله های غیر خطرناک یا جامد. و زباله های خطرناک چنین طبقه بندی در کنوانسیون بازل نیز استفاده می شود. پسماندهای خطرناک معمولاً در سطح ملی تنظیم می شوند، در حالی که مواد غیرخطرناک در سطح منطقه ای یا محلی (شهرداری) تنظیم می شوند.

پسماندهای غیر خطرناک یا جامد به تمام زباله هایی گفته می شود که به عنوان خطرناک طبقه بندی نشده اند: کاغذ، پلاستیک، شیشه، فلز و قوطی های نوشابه، زباله های آلی و …. زباله های جامد در حالی که خطرناک نیستند، در صورت جمع آوری و درمان نشدن می توانند اثرات زیست محیطی و سلامتی جدی داشته باشند خریدار ضایعات.

در حالی که بخش قابل‌توجهی از زباله‌های جامد می‌توانند از نظر تئوری مورد استفاده مجدد یا بازیافت قرار گیرند، جمع‌آوری بر اساس نوع زباله (جمع‌آوری انتخابی زباله) پیش نیازی برای استفاده مجدد و بازیافت یکی از بزرگترین چالش‌های مدیریت زباله است. محل فروش ضایعات را می توانید با یک سرچی کوچک پیدا کنید.

آیا ضایعات به سلامت انسان آسیب می رسانند؟

 

آیا ضایعات به سلامت انسان آسیب می رسانند؟

آیا ضایعات به سلامت انسان آسیب می رسانند؟

زباله های خطرناک زباله هایی هستند که به طور بالقوه به محیط زیست و سلامت انسان آسیب می رسانند و بنابراین نیاز به درمان و جابجایی ویژه و جداگانه دارند. ویژگی های شیمیایی و فیزیکی فرآیند جمع آوری و بازیافت دقیق را تعیین می کند.  اشتعال پذیری، خورندگی، سمیت، سمیت زیست محیطی و قابلیت انفجار از ویژگی های اصلی زباله های خطرناک هستند.

ضایعات مایع چگونه می توانند مورد استفاده قرار بگیرند؟

ضایعات مایع، گاز و پودر به طور پیش فرض نیاز به تصفیه خاصی دارند تا از پراکندگی زباله جلوگیری شود. به طور کلی، جمع آوری و جابجایی جداگانه برای جلوگیری از تماس با زباله های غیر خطرناک ایجاد می شود.

تصفیه شیمیایی، سوزاندن یا تصفیه در دمای بالا، ذخیره سازی ایمن، بازیافت و بازیافت روش های احتمالی تصفیه زباله های خطرناک هستند. بیشتر زباله های خطرناک از تولیدات صنعتی منشاء می گیرند. انواع ویژه پسماندهای خطرناک عبارتند از:

زباله‌های الکترونیکی زباله‌های ناشی از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مانند رایانه‌های فرسوده، تلفن‌ها و لوازم خانگی هستند. زباله های الکترونیکی به طور کلی به عنوان خطرناک طبقه بندی می شوند زیرا حاوی اجزای سمی هستند (مانند PCB و فلزات مختلف) خرید ضایعات آهن.

سخن پایانی

 

سخن پایانی

سخن پایانی

در  این متن سعی کردیم شما را با محل فروش ضایعات آشنا کنیم. زباله های پزشکی از سیستم های مراقبت های بهداشتی انسان و حیوانات منشاء می گیرند . معمولاً از داروها، مواد شیمیایی، داروها، بانداژها، تجهیزات پزشکی استفاده شده، مایعات بدن و اعضای بدن تشکیل می شوند. زباله های پزشکی می توانند عفونی، سمی یا رادیواکتیو باشند یا حاوی باکتری ها و میکروارگانیسم های مضر باشند. اگر می خواهید ضایعات خود را بفروشید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

 

b2n

yun